Sıkça Sorulan Sorular
ÜYELİK
ONLINE ALIŞVERİŞ
ÖDEME
KARGO VE TESLİMAT
İADE SÜRECİ
MAĞAZA
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
ÜYELİK
Nasıl üye olabilirim?

Ana sayfamızda bulunan ÜYE GİRİŞİ linkine tıklayarak sitemize üye olabilirsiniz.
  • Bir kez üye olduktan sonra, ÜYE GİRİŞİ linkini kullanarak giriş yapabilirsiniz.
  • Üyelik sayesinde yeni ürünlerden, size özel sunulacak Promosyon ve İndirim fırsatlarından öncelikli olarak haberdar olabilirsiniz.
Üyelik Bilgilerimi Nasıl Değiştirebilirim?

Üyelik bilgilerinizi güncellemek için ana sayfada bulunan Hesabım sekmesinden bilgilerinizi değiştirdikten sonra kaydet butonuna basarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.
Şifremi Unuttum Ne Yapmalıyım?

Ana sayfada "Giriş Yap" bölümünde bulunan "Şifremi Unuttum" adımından sitemize kayıt olurken kullandığınız e-mail adresinizi girin. Size göndereceğimiz e-posta'daki adımları izleyerek yeni şifrenizi oluşturabilirsiniz.
Üyeliğimi Nasıl İptal Edebilirim?

Üyeliğinizi iptal etmek için [email protected] adresine talebinizi iletmeniz durumunda SMS ve E-posta bildirimleriniz kapatılacaktır. Hesabınız ise aktif olarak daha sonra giriş yapabileceğiniz şekilde kalacaktır.
ONLINE ALIŞVERİŞ
Siparişimi Verirken Sorunla Karşılaşıyorum Ne Yapmalıyım?

Keenfootwearturkiye.com.tr üzerinde yapmış olduğunuz işlemlerde karşılaştığınız sorunları [email protected] mail adresi üzerinden veya haftaiçi 09:00 - 18:00 saatleri arasında " 444 9 874 " nolu telefon numarasından müşteri hizmetlerimize ulaşarak destek alabilirsiniz.
Siparişimi iptal edebilir veya değiştirebilir miyim?

Siparişiniz alındıktan sonra, depomuz size mümkün olan en kısa sürede ulaşmak için hemen çalışmaya başlar. Bundan dolayı ürünün faturası kesildikten sonra iptal işlemi geçersiz olacaktır.
Faturamı kaybettim, nasıl yeniden temin edebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiğinde faturanızın bir kopyası üyelik mail adresinize gönderilmektedir. Mail adresinize erişememe durumunda müşteri hizmetlerimize ulaşarak destek alabilirsiniz.
keenfootwear.com.tr üzerinde satılan ürünlerin garantisi var mı?

Keenfootwear.com.tr üzerinden alınan her ürün %100 orijinaldir. KEEN Europe Group ve Türkiye Distribütörü EB Connection garantisi altında olup, faturalı olarak teslimatları yapılmaktadır. Firma kaydına aşağıdaki linki tıklayarak ulaşabilirsiniz. https://www.keenfootwear.com/stores/dealers/
ÖDEME
Neler ile Ödeme Yapabiliyorum?

Ödemeler, şu yöntemleri kullanarak yapılabilir: Mastercard, Visa ve Maestro. Kart ödemeleriniz hakkında web sitemizle ilgili herhangi bir şüpheniz varsa, sitenin tamamen güvenli olduğunu size garanti ederiz. Sitemizdeki bilgiler, SSL şifreli mod ile aktarılmaktadır.
KARGO VE TESLİMAT
Siparişim bana ne zaman ulaşır?

Hafta içi 11:00'e kadar verilen siparişleriniz; Siparişinizin onayından sonra ürününüzün hazırlanması ve faturalama işlemlerinin yapılmasının hemen ardından gönderime hazır hale getirilerek gün içinde 18:00'a kadar Kargo Firmasına teslim edilir. Hafta içi 11:00' den sonra verilen siparişleriniz; Ertesi gün 18:00'a kadar Kargo Firmasına teslim edilir. Hafta Sonu verilen siparişleriniz; Cumartesi 10:00'a kadar verilen siparişleriniz 14:00'e kadar Kargo Firmasına teslim edilir Cumartesi 10:00 sonrası ve Pazar günü verilen siparişleriniz; Pazartesi günü anlaşmalı kargo firmasına teslim edilmektedir. Teslim Süresi; 1-2 gün olmaktadır. Kargo firmasının yoğunluğuna göre değişebilmektedir.
Siparişimin kargoya verildiğini nasıl öğrenebilirim?

Siparişiniz kargoya verildiği zaman size bir bilgilendirme maili ve sms yönlendireceğiz. Bu mail ve sms içerisinde yazan sipariş takip numarası ile kargonuzu www.keenfootwear.com.tr üzerinden Siparişlerim bölümünden takip edebilirsiniz.
Siparişimi seçmiş olduğum bir adrese yönlendirebilir miyim?

Siparişinizi seçmiş olduğunuz bir adrese yönlendirebiliriz. İş veya Ev adresinize sipariş gönderinizi seçtiğiniz zaman lütfen teslimat adresini belirtiniz. Alternatif bir adres belirtilmediği sürece siparişiniz fatura adresinize teslim edilecektir.
Sipariş teslimatında bulunduğum adreste bulunmadığım takdirde hangi işlem uygulanmakta?

Siparişiniz adresinizde bulunmadığınız için size ulaştırılamadıysa, Kargo belirtilen adrese ikinci bir uğrama daha yapar. İkinci uğramada tekrar adresinizde bulunamadığınız takdirde, ürününüz merkeze geri gönderilir ve otomatik iade sürecine girer.
İADE SÜRECİ
KEEN’in Garanti Politikası Nedir?

KEEN, satın alma tarihinden itibaren bir tam yıl boyunca üretim ve malzeme kusurlarına karşı garanti sunmaktadır. KEEN ayakkabılarınızla ilgili bir sorun yaşıyorsanız, onlara uygun bir değerlendirme yapmak isteriz. Garanti talep sürecimiz kolaydır! Talep süreci bilgilerine ulaşmak için aşağıdaki bağlantıya tıklayın:
Siparişimi Keenfootwearturkiye.com’dan nasıl iade edebilirim?
 
  • Uyum önemlidir! Yeni KEEN ayakkabılarınız ve ekipmanlarınızla tamamen mutlu olmanızı isteriz!Ayak izi de önemlidir. Bu nedenle, iade gönderisinin gezegen üzerindeki etkisini en aza indirmek için siparişinizi vermeden önce doğru bedeni ve ayakkabıyı bulmanıza yardımcı olmak için elimizden gelen her şeyi yapmak istiyoruz.
  • Almış olduğunuz ürünün kullanılmamış ve orijinal kutusu olması kaydıyla 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz. Bu süre ürününüzün size teslim edildiği tarih itibariyle başlar. Ürün iadesi yaparken sitemizde belirtilen adımları dikkate alarak yapınız.
  • Ücretsiz iade işlemini herhangi bir YURTİÇİ Kargo Şubesinden ÜCRETSİZ olarak yapabilirsiniz. Farklı Kargo firması ile gönderilen alıcı ödemeli gönderiler tarafımızca kabul edilememektedir. YURTİÇİ Kargo Şubelerine EB124C kodumuzu belirterek işlem yapmanız yeterlidir. İade kodu ile ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.
İade tutarı bana nasıl ve ne zaman ulaşır?

İade ettiğiniz siparişiniz bize ulaştıktan sonra iade şartlarına uygunluğu kontrol edilir. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 ( on ) iş günü içerisinde ürün ücreti kredi kartınıza iade edilir. Kartınız bankasına bağlı olarak da para iadeniz 1 ila 3 iş günü içerisinde kartınıza bankanız tarafından aktarılacaktır. Siparişiniz iade şartlarına uygun değilse adresinize geri gönderilir.
Yurt dışından aldığım ürünümü değiştirebilir miyim?

Sadece www.keenfootwear.com.tr üzerinden satın aldığınız ürünleri iade olarak işleme gönderebilirsiniz.
Ürünümü incelemeye göndermek için ne yapmam gerekiyor?

Keenfootwear.com.tr adresinden satın almış olduğunuz ürünü YURTİÇİ Kargo Şubelerine EB124C Müşteri Kodumuzla belirtmeniz yeterli olacaktır. İade kodu ile ücretsiz olarak tarafımıza gönderebilirsiniz.
Ürün inceleme süresi ne kadar sürer?

Ürününüz ilgili Keen Footwear inceleme Departmanı tarafından incelenerek 14 iş günü içerisinde size geri dönüş yapılacaktır.
MAĞAZA
En yakın KEEN satış mağazası nerededir?

Ürünlerimize keenfootwear.com.tr adresinden ve pazaryeri satış mağazalarımızdan ulaşabilirsiniz.
 
MÜŞTERİ HİZMETLERİ
Müşteri Hizmetleri ile nasıl iletişime geçebilirim?

Müşteri Hizmetlerimiz hafta içi 09:00 - 18:00 saatleri arasında hizmet vermektedir. [email protected] e-posta adresi ya da " 444 9 874 " numarası üzerinden bizimle irtibata geçebilirsiniz.
cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR